Puan vermedi·472 syf.··Beğendi
· Kitap cokk guzel ve heyecanli bir kitap cabuk bitirmek istemezdim fakat meraktan olurdum herkese tavsiye ediyorum okuyun hwrkese iyi okumalar.....lutfen okumayi ve begenmeyi unutmayin yani yazar a ygi duymak lazim cunku onwmli vwe iddali bir eser .......@taflankitapyiyenkiz..