Kitabı doğru zamanda okumanın etkisi büyük. Kendi ritmi içine alıp sakinleştiriyor, sessizleştiriyor. Sessizliği duymanızı sağlıyor.
Bana sessizliği ne kadar sevdiğimi ve özlediğimi hatırlattı. Bir ormanın içinde kıpırdamadan durmanın huzurunu, denizin derinlerine dalıp sadece dinlemeyi, uçsuz bucaksız göklere bakıp huzurla dolmayı ne kadar özlediğimi fark ettim. Bu kitap beni aldı o denizlere, ormanlara götürdü sanki. Gürültü çağında bir nefes oldu.
Sessizlik bana her zaman kendi iç dengemi düşündürtmüştür.
Kitap aynı zamanda kendi iç sesimizden kaçmak için ve bunun böyle olduğunun bilincinde olmadan sosyal medyaya, sürekli arka planda çalan müziklere, karmaşaya, gürülteye kaçmamıza da dem vuruyor. Çok haklı söylemler var.
Sakin bir zamanınızda bir oturuşta okuyabileceğiniz bir kitap olmasıyla da ayrı güzel.