·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mayıs 2021 07:53 Yazarla ilk tanışmamız oldu.Anlatımı çok müstehzi ,olaylara yaklaşımı çok içten...Hem dünyada kalıp hem de hayattan kaçamayız.Kısacası herkes hata yapabilir kendimizi sevaplarımızla, hatalarımızla çok sevmeliyiz .