“Seni görmem için yanımda olmana gerek yok. Ben seni gözlerim kapalıyken görebiliyorum. Zaten sadece gözlerim kapalıyken görebiliyorum”
Kitap puanı: 10/10
Çoğğğğk güzeldii. Allahım bir mesafe aşkından bu kadar güzel bir roman doğabilir mi? Yani kitabı içimde yaşadım. Size şöyle anlatıyım, 20 sayfa önce ağlıyorum, 20 sayfa sonra gülüyorum. Gerçekten çok güzel okumalısınız
Kesinlikle tavsiye ediyorum