Puan vermedi·95 syf.····Okunma: 17 Mayıs 2021 16:01 Kitabı bitirdikten sonra çabucak eser hakkında yapılan incelemeleri okumak istedim. Çünkü okuduklarımın içinde hem kayboldum, hem de anlatmak isteneni acaba tam kavrayabildim mi emin olamadım. Okuyanlara her an hitap edebilecek bir kitap olmadığını düşünüyorum. Fazla melankolik, dili ağır ve betimlemeleri zor. Her ruh halinin kaldırabileceği bir roman değil. O yüzden kitabın havasında değilseniz yarıda bırakabilirsiniz. Şuan ki ruh halimden olsa gerek kitaptaki melankoli bana çok fazla geldi. Hem zevk aldım hemde varoluş sancılarının içinde boğuldum. Hani bazı kitaplar vardır okuyucusunu kendisi çağırır kitaplıktan ya işte o kitap bu kitap. Kör baykuş tarafından çağırıldığınızı düşündüğünüz de okumanızı tavsiye edeceğim.