·378 syf.····Okunma: 08 Mayıs 2021 21:00 Yazarın ait okuduğum ilk kitap ve oldukça beğendim. kitap maalesef 1100 lü yıllarda geçiyor bu kadar eski zamanda olmasına şaşırdım ve tuhaf buldum keşke 18-19.yy lar arasında olsaydı, yakın geçmişte olsa daha iyi olurdu belki o zamanlar mekanlar kafamızda daha güzel şekillenebilirdi.
spoiler
karakterlerimiz in ikiside inatçı tam dediğim dedik. Alec bulunduğu zaman gereği tıpkı diğer akranları gibi kaba saba . Jamie ise babasının onu kullandığından hatta satığından habersiz halinden memnun. kitabı okurken bir kadın olarak Alec in düşünce ve tavırlarına resmen gıcık oldum her iki sayfada bir SABIR çektim. jamie yi kitap bitene kadar çok sevdim yalnızca yaptığı bir hareketini saçma buldum o da Helena nın kızı mary yi alması, evet kız a çok kötü bakılıyormuş ama oraları okurken hep aklımda tek bir soru vardı o da ne alaka idi bence kitapta mary kathleen e ihtiyaç yoktu olmasa da olurdu. son olarak Alec in davranışlarının çok kaba saba olduğunu ifade ettim fakat kitabın bazı yerlerini 2 defa okuyunca aslında Alec in 'kibar' olmaya ÇALIŞTIĞINI fark ettim. yani elinden geldiğince. Tek bir keşkem var o da keşke daha fazla okuyabilsem keşke bu kitabın bi devamı çıksa . yetmedi çünkü.