“Bu doğan güneş varya Eylül işte o bizim için doğmuyor”
Kitap puanı: 10/10
Okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. İçerisinde bazı küçükler için uygun olmayan (korku bakımında) şeyler var. Yani +13 okumalı bence. Kitabın 2. Kitabı da olucak merakla bekliyorummm
Tavsiye ederim