·712 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Aralık 2016 00:00 Bilimkurguların genelde bilimsel ağırlıktan dolayı pek alışamadığım yapısı olur. Bu seri onun dışında. Bilimkurgudan çok fantastik kitap tadı aldım ve iyi bir fantastik kitap okuru olarak oldukça sevdim. Kitabın başı GoT'u aratmayacak türden bir entrika ile başlıyor. Başta bu politik kısımları anlamayabilirsiniz ama ilerledikçe kitap açılıyor ve olaylar çok akıcı ilerleyip güzel bir sona bağlanıyor.