·268 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2016 00:00 Gerçekten de şeytanı günah keçisini dışarıda ayırıyoruz. Oysa bize zarar veren müşkül hallere sokan, içinden çıkamadığımız bir hapishaneye düşüren hayatımızın o kötü şeytanı yine biziz. Bizim hatalarımız, kusurlarımız, kendimize yaptıklarımız dışarıdan gelenden misliyle fazla. Kitap bu olguyu karakterlerle başlarına gelen olaylarla çok güzel harmanlayıp anlatmış. Başarılı bir romandı. Yazarı sevenlere öneririm.