Kitap beni benden aldı, o diyara götürdü
Ne güzel hikayelerimiz varmış, deng bêj evînê gidip Zembîlfiroş dinleyesim geldi..isimleri biraz karıştırdım karışık gibi geldi onun dışında çok beğendim kesinlikle tavsiye ederim
ZembilfiroşGülistan Çoban · Kent Işıkları Yayınları · 2011475 okunma