10/10
·128 syf.··
2021 17. kitabı
Kitap beni benden aldı, o diyara götürdü Ne güzel hikayelerimiz varmış, deng bêj evînê gidip Zembîlfiroş dinleyesim geldi..isimleri biraz karıştırdım karışık gibi geldi onun dışında çok beğendim kesinlikle tavsiye ederim
ZembilfiroşGülistan Çoban · Kent Işıkları Yayınları · 2011475 okunma
·
62 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.