·264 syf.····Okunma: 18 Mayıs 2021 15:43 Normal İnsanlar’ı ilk sosyal medyada görmüştüm ve kitap çok övülüyordu. Bu kadar övgü beni büyük bir beklenti içerisine sokmuştu ama kitap benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Kitabı yarım bırakmayı bile düşündüm ama bitirmeden yorum yapmak istemedim. Kitap bana hiçbir şey katmadı, benim için zaman kaybından başka bir şey değildi. Kitabın sonu da kendisi gibi hayal kırıklığı oldu. ⠀
⠀
Lise yıllarında tanışan Connell ve Marianne’ın aile sorunları, psikolojik bunalımları, arkadaşlıkları ve ilişkileri anlatılıyor kitapta. ⠀