Dikkat!
Bu kitap beynimizdeki en karanlık düşünce ve duyguları açığa çıkarıyor.
Okumak istiyorsanız Kafanızı sağlama alın, bulunduğunuz ortamı ufak ufak terk edip kendinize sakin bir köşe bulun. Uyarmadın, demeyin!
++++++
Daha önce #yeraltıedebiyatı okuyup okumadığımdan emin değilim. Vuslat teki yine bütünüyle bakacağım için bana güvendi.
Alaycı, iğneleyici dili yadırgamadım. Hatta aşina olduğum için Mezopotamya Mit., bazı ünlü kitaplara, kişilere vs göndermeler ve benzetmeler yapılarak anlatmasını yadırgamadım.
Okuma alanınız geniş bir yelpazeye gibi değilse, tecrübe ve bilgi birikimine sahip değilseniz kitabı anlamayıp yazara öfkeli olabilirsiniz. Üzgünüm hanımlar beyler, bu kitabı herkes okuyamaz.
Kitapta aslında karakterin aklını ve kalbini kemiren aşk ilişkisinin inişli çıkışlı yaşanmışlığını, insanoğlunun kaburgalarına yapışmış kıskançlık, nefret, açgözlülük gibi olgularını ele alarak ahlak ve vicdanla çekişmesini anlatıyor.
Karışık mı oldu?
O zaman şöyle açıklayayım: Hepimizin kalbinin ve aklının tozlu görünmeyen köşesinde kabullenmek istemediği karanlık duygu ve düşünceleri vardır. Ama ordadır. Bildiğimiz halde hepimiz önce kendimizi kandırırız...
Beynimdeki KılçıkGültekin Şimşek · Beyaz Fil Yayınları · 20209 okunma