·632 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mayıs 2021 10:33 ve bir kitabın daha sonuna gelmenin hüznünü yaşıyorum. Tuhaf olan şu ki ilk iki yüz sayfa o kadar sıkıcı gelmişti ki bu ne yav, demiştim. Ama sonrası da evet bu neydi yahu' dedirtti bana..
evet hepimizde var bir #Oblomov'luk..
tavsiye ederim dostlar..