·184 syf.····Okunma: 19 Mayıs 2021 13:53 Kitap ile ilgili beklentimin çok yüksek olmasından mı, kitabın ününden dolayı genel olarak konuyu bilmemden mi, 1920'li yılların Amerika'sında yaşamın 2020'den bakınca çok da ilginç gelmemesinden mi ya da okurken kendi ruh halimden mi kaynaklı bilinmez abartıldığı kadar tat vermedi bana... Evet edebiyat tarihinin en iyi giriş cümlesi yarışında zirveyi zorlayabilecek bir eser, evet kullanılan dil çok zengin ama benim için henüz filminin izlememiş olmakla birlikte sanki filmin kitaptan daha iyi olabileceğini düşündüğüm bir eser....