Sineklerin Tanrısı benim çok keyif alarak okuduğum bir kitap oldu. Bence en güzel ders veren kitaplardan bir tanesi... Zor şartlar altında iyilik ya da kötülük çizgisinin neresinde kalıyorsunuz? İlerleyen zamanda kitabın aynı zamanda filminide izleme fırsatı buldum. Genelde kitabı okumuşsam, filmi bende hayal kırıklığı yarattığı için izlemem ama beyazperdeye de güzel yansıtılmış...