Yaşar Kemal'in en güzel eserlerinden bir kitabı bugüne kadar okumadığım için üzüldüm açıkçası. Kitaptaki karakterlerin konuşmaları ve olaylar o kadar gerçekçi ve halk diliyle ki kendimi okurken Çukurova da hissettim. Yaşar Kemal yöreyi o kadar ayrıntısıyla anlatmış ki bu kadar bilgi birikimine hayran kalmamak elde değil. Hiç sıkılmadan bitirdim ilk seriyi diğer serilerini okumak için can atıyorum.