"Kendine iyi davran "
8/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2021 6. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Mayıs 2021 02:45
Öncelikle hayatımda bazı şeyleri çok düşündüğüm zamanda elime aldığım bu kitap beni kendime olan saygımı düşündürmeye itti.Beyhan Budak öyle güzel anlatmış ki sohbet edercesine insan sıkılmadan okuyabiliyor.Kendimi okurken çok huzurlu hissettim.Okurken aklıma Joseph Murphy'nin Bilinçaltının Gücü adlı kitabı aklıma geldi ve uzun zaman önce bu kitabı okuduğumu hatırladım.O zamandan bu zamana çok şeyler değiştiğini fark ettim . Ve kitaptaki "Bu da geçer ya hu "sözü hiç peşimi bırakmadı satırlar boyunca . Hayat ne kadar zor olursa olsun Böyle kitaplar hep yanı başımızda olmalı . Hissetmeli ,hatırlamalı ki kendi içimizde bir şeylerin değiştiğini fark edebilelim ve hayatımıza daha güzel daha anlamlı devam edelim . "BAKİ KALAN BU KUBBEDE BİR HOŞ SADA İMİŞ" "KENDİNE İYİ DAVRAN GÜZEL İNSAN " :)
1000Kitap
Kendine İyi Davran Güzel İnsanBeyhan Budak · Destek Yayınları · 201912,9bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.