Kitap bir sohbet eşliğinde soru cevaplarla ilerlemiş o kadar güzel anlatımı olan bir kitap ki, ilk kitabı yani mekke bölümünü bitirdim şuan medine dönemini okumaktayım, anladım ki ne kadar okusak da aslında çok fazla eksiğiz. kitabın özetine gelirsek okudukça ne kadar kıymetli bir dinimiz olduğunu ve bu dinin hiç de kolay kazanılmadığını anlıyoruz.