·112 syf.····Okunma: 22 Mayıs 2021 00:22 Şiir mi okudum düz yazımı anlamadım .
Sanırım düz yazı gibi okuyup bitirdim .
Galiba bir şiiirin anlaşılabilmesi için belli bir şiir birikime sahip olmak gerekiyor . Yinede çok anlamasam da insan katması gereken bir duygu olması sevinç gibi üzüntü, mutluluk vs vs ben hiçbirini algılayamadım .
Bana anlamsız geldi .Şiir severler okuyabilir ama benlik değilmiş onu anladım.
Yinede emeğe saygı.
Kitapla kalın, şiir sevenlerde şiirle