Varoluşçu akımının en önemli savunucularından olan Albert camus'un zaman zaman sıksa da güzel bir kitabı. Yabancı kadar zevk vermedi bana. Bahsettiği ana karakterin yaşadığı şeyler, gizli zevkleri kitabın sonlarına doğru düşüşe geçiyor adından da anlaşılacağı üzere. Kitap genel anlamıyla sıkıyor bahsettiği ana fikri tam yansıtamamış gibi geldi bana muhtemelen bir daha okuyacağım.