15 yaşımdan, kitapla ve yazarla ilgili hatırladıklarım
Puan vermedi·354 syf.··
Beğendi
·
1999 8. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 30 Eylül 1999 13:59
15 yaşımın en güzel iyikilerinden olan Mustafa N. Sepetçioğlu kitapları. Hatta yazara mektup yazmıştım ama sanırım ulaşmadı kitap kapağındaki basım adresine yollamıştım . Yazarın dili, üslubu beni çok etkilemişti . O dönem yazdığım tüm kompozisyonlar da onu taklit ettiğimi hatırlıyor ve saygıyla anıyorum.
KapıM. Necati Sepetçioğlu · İrfan Yayınevi · 2012740 okunma
·
74 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.