Puan vermedi·354 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Eylül 1999 13:59 15 yaşımın en güzel iyikilerinden olan Mustafa N. Sepetçioğlu kitapları. Hatta yazara mektup yazmıştım ama sanırım ulaşmadı kitap kapağındaki basım adresine yollamıştım . Yazarın dili, üslubu beni çok etkilemişti . O dönem yazdığım tüm kompozisyonlar da onu taklit ettiğimi hatırlıyor ve saygıyla anıyorum.