·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2017 00:00 türünün en iyilerinden diyebilirim..
filminde çok çok iyi... bir çok okura göre abartılı olarak söylenen yerler de yazılmış olduğu tarihe göre çok doğal geldi bana...
hikayeyi çok iyi bitiriyor ayrıca... ben de dünyanın geleceğin ve teknolojinin sonu bu şekilde olacak...
insanlar aynı evi yatağı paylaştığı eşleri ile bu kadar uzak olmasını çok iyi işlemiş..
bugün de böyle değil mi