Dakikayi ,saati tanimlayabiliyoruz ama zamani degil cunku mevcut algimiz buna yetmiyor.Neden zaman ileri dogru akar ve buna baglantili olarak termodinamigin 2. yasasi ne anlama geliyor merak ediyorsaniz kesinlikle okuyun.
Not:Cok azimiz kuramsal fizikciyiz zaten kuramsal fizikciler bile bir gorus birligine sahip degiller ,dolayisi ile bazi bolumleri hizli gecmekte bir zarar yok ...