"Bir evde derin bir uykuda..."
Çarpıcı bir nesir. Derin ve boğultu dolu bir fikriyat.
"Öyle boş ve öyle dolu..."
"Gökyüzü altındaki yaşam bana göre değil.
Yağmur çiseliyor, yağmur... "
İyi bir hikaye. Anka der ki;
Mümkündür bunları bilmek lakin beyaz dünyada yaşayabilmek. İstanbul akıl hastanelerinde günde 60 adet sigara içmek kolaydı.. aslında yapacak çok şey vardı. Ne için mi bu cesaret? Çünkü ben de yaşama fikrimi o ölülerden alıyorum.