Puan vermedi·132 syf.····Okunma: 22 Mayıs 2021 18:33 Dedektif hikayeleri daha önce okumamıştım.Bu türe karşı bazı ön yargılarım vardı.Poe bu türün ilk örneklerini vermiş.Kitap Paris'te geçen birbirinden bağımsız üç hikayeyi anlatıyor.İnziva bir hayat yaşayan Dupin ve yardımcısı cinayetleri kendine has yöntem ve sorularla çözüyorlar.Daha önce hiç olmayan ne oldu sorusu üzerinde duruyorlar.Gerektiğinde olayın dışındaki şeylerden şüphe ediyorlar.Gözden kaçabilecek ufak ayrıntıların peşine düşüyorlar.Eserin bu türe ilgisi olmayanların bile ilgisini çekeceğine eminim.Okunması sürükleyici ve keyifliydi.Herkese tavsiye ederim.