·538 syf.····Okunma: 08 Ocak 2017 00:00 Kitabı sevdim. Yeni olaylar vardı. Ama önceki 5 kitabın sonunda Mac ve Barrons'ın bir nevi sonlarını görmüştük. Alev'de ise biraz başa dönmüş gibi oldu durum. Mac'te sevmediğim bir değişim söz konusuydu.
Ama bu seriye devam etmeme engel mi? Tabii ki hayır! Seriyi diğer serilerle değil kendiyle kıyasladığımı da belirteyim
Son kitapta cinsellik biraz ön plandaydı, bilginiz olsun.