Kitap hakkında fazla uzun görüşler belirtemeyeceğim. Çünkü kitap kısa kısa hikayelerden oluşuyor ve sonlarının asla kafanızda oturmasına izin vermiyor. Daha birinci hikayedeki olayı anlamadan sizi ikinci hikayeye atıyor. Birbirinden uzakta apayrı dünyaların arasında sizi dolandırıyor ve yoruyor. Böylesine büyük bir edebiyatçımızın eserinin beni bu derece dışarda bırakacağını ve sıkacağını asla düşünemezdim ancak kişisel görüşüm olarak büyük bir kısmını sıkılarak okuduğumu belirtmek isterim...