Zeynep

@zynn0
10/10
·56 syf.··
2021 5. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 23 Mayıs 2021 07:07
Tolstoy'a olan hayranlığımın bir kez daha arttığı kitaplardan biri. Yazarın romanlarına kıyasla hikayelerinden daha çok keyif alıyorum. Anlattığı olaylar, vermek istediği mesajlar çok müspet. Tolstoy iyiliğe müptela bir yazar. Onun dünya görüşü, insanlara bakışı, savaşa olan nefreti, vicdan ve merhamet timsali olduğu adeta satırlarından dökülüyor. Realist ve mistik bir yazar kanımca. Ayrıca her ne kadar inançsız olduğuna dair söylentiler olsa da Tolstoy benim gözümde Rusya'nın mutasavvıfı. Her hikayesinde onun dünyasından çok şey gördüm. Bu kitap sıradan bir okuma kitabı değil aynı zamanda ahlakî ve insani olarak güzel şeyler aşılayan bir kitap. Her yaştan her kesimden insanın okuyabileceği, yalın ve akıcı anlatımı olan bir erdem kitabı olduğunu söyleyebilirim.
Edebiyat
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Karbon Kitaplar · 2019234,6bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.