Şiir okumak her insan için farklı anlamlar barındırabiliyor. Bu yüzden kendi yolunuzu çizmeniz için mutlaka bir yerlerde bir şiir okumalı ve hatta sevdiğiniz edebiyatçıların tüm şiirlerine ilgi duymalısınız. Bazen yağmurlu havalarda bir fincan kahve ile bazen bunaldığınız anda birkaç dize ile de olsa insanın ruhuna ve fikrine ferahlık verir şiir okumak. Cemal Süreya'nın : “Yeni şiirimizin, işlev olarak kurucusu olan bu adam kuramını yazılarıyla değil, başka iki şeyiyle yaptı: Hayatıyla (yaşam biçimiyle) ve şiirleriyle” diye bahsettiği bu büyük edebiyatçının şiir kitabı ile kendi çizdiğim yolda devam etmek ve hem yazmakta olduğum kitabım hem de şiirlerim adına tıpkı bir önceki okuduğum şiirler gibi bu şiirlerinde derin izleri olacaktır. Birazcık sevda birazcık hayat ve çokça gerçek...
İyi okumalar dilerim.