·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mayıs 2021 14:27 Kitaba bazı eleştirilerim olmakla beraber güzel kitap. Levant bölgesinde yaşadığım içinde bende sonuç olarak tarafım. Lübnan ve Mısır"ın başına gelenler tabi ki büyük üzüntü. Topluluklar birçok farklı cemaatlerden oluşuyor. Yurttaşlık potasında erimediği sürece soruna çare yok. Beyefendi buraları iyi biliyor ama taraflı ve yüzeysel yaklaşıyor. Örneğin FKÖ ne gelip eğitim gören solcuları küçümsüyor örneği Japon Kızıl ordusu üzerinden veriyor bizi üzüyor. Bölgenin büyük devrimcileri Deniz Gezmiş ve arkadaşlarını pas geçiyor.
Pol pot (Kızıl Khmer) da tamamen Fransız & ABD dili ile konuşuyor ve Emperyalizmin yalanlarını tekrarlıyor. Komünizmin Arap bölgesinde gelişmeyi sağlamada büyük fayda sağladığını söylüyor ama Sovyetlere fena saldırıyor. Kendisi Konformist ama Titanik teyiz diyor. Seni tatlı su frengi seni...