Yaşadığınız her günü son gününüzmüş gibi geçirmek zorunda olduğunuzu düşünün.Victor Hugo bu eserinde tam olarak bu acılı süreci ve düşünceleri kaleme almış . İdam cezasının hem trajik hem de saçma yanını gösteren, biraz hüzün ve biraz umut ile okuduğum bu dünya klasiği eseri sizlere de öneriyorum. İyi okumalar dilerim...