Merhabalar ben geldim. Ama bu sefer size farklı bir kitabın yorumuyla geldim. Gayet klişe gibi başlayan ama aslında içinde bir çok farklı olay barındıran ve o farklı olaylarla noktalanan bir kitaptı. Şimdi size birazcık kitabın konusundan bahsetmeden önce kitap hakkındaki düşüncelerimi dile getirmek istiyorum. Kitapta benim ağladım yerler çok vardı neden bilmiyorum ama Merih’in Eylül’e olan sevgisi beni çok ağlattı ona dokunamaması ya da ona sevgisini gösterememesi beni çok üzdü açıkçası. Şimdi kitabın konusuna gelecek olursak, psikolojik rahatsızlıklar barındıran birkaç bireyin Kar Küresi adı verilen bir psikiyatri merkezi gibi görününen ama aslında kötü bir amaçla kurulmuş bir yerde bulunmasıyla başlıyor aslında her şey. Burada tanışıyor Merih ve Eylül aynı zamanda diğer arkadaşları ile de,aslında bu yerde herkes çok içine kapanık fakat çevrelerinde onlar gibi insanların da olduğunu görünce yavaş yavaş açılmaya, sohbet etmeye başlıyorlar birbirleriyle. Merih insanlara dokunamıyor onlarla iletişim kurmakta güçlük çekiyor zor bir hayat geçirmiş, annesi tarafından terk edilmiş bir çocuk. Eylül ise sosyal anksiyetesi olan, toplum içinde barınamayan kendi köşesinde kendi karanlığıyla başbaşa kalmış bir kız. Onların birbirlerine karşı hissettikleri ve aslında tanışıklıklarının eskiye dayanmasını konu alıyor kitap. Tabi içinde oldukça gizemli olaylar var bunları kitabı okuyunca göreceksiniz, süprizini kaçırmak istemiyorum. Konusu şimdilik bu kadar kitaba bence bir şans vermelisiniz :)
kendinize iyi bakın:)