herkesin önerdiği ve övdüğü kadar varmış gerçekten hatta fazlası varmış. Kitapla alakalı çok kapsamlı bir inceleme yazamayacağım zaten 1k'da fazlasıyla mevcut. Ancak kısaca okurken hissettiklerimden bahsetmek istiyorum. En sevdiğim kitaplar arasında yerini aldı ve Martin adında harika bir arkadaş edindim.