·358 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mayıs 2021 16:47 Kaldırabileceğimden fazla kan ve dehşet vardı. Psikolojik olarak yorucu bir okuma oldu. Sonu tahmin edilebilir yine de sürükleyici bir dili var, kitabı bırakmak istemiyorsunuz. Ağır okumaların arasında olay örgüsünün hızla hareket ettiği kitapları okumayı seviyorum. Bu anlamda tatmin ediciydi.