Ömer Seyfettin'in dili olsun hikayeleri olsun, verdikleri mesajlar olsun hepsi mükemmeldi. Arada sevmediğim birkaç hikaye çıktı o da vermek istediği mesajı anlamadığım için. Ömer Seyfettin gibi bir üstatla tanıştığım için çok mutluyum. Bence herkes okumalı. Ben de arada açıp açıp rastgele bir hikaye okuyup ruhumu besleyeceğim.