·80 syf.····Okunma: 26 Mayıs 2021 00:17 Üç farklı hikayeden oluşan ilginç bir kitap...
Her hikayeyi ayrı ayrı ele almak istiyorum ilk kitabın bende bıraktığı intiba biraz olumsuz yönde şöyle ki hikayedeki ana karakter olan Rahel in yaptığı herhangi bir şey doğru yada "sevap" değilken kitap bize sanki yaptığı şey güzelmiş gibi birde tanrıya (bu olaya itinaden) ders veriyor.bana çok saçma ve yanlış şeyler düşündürtecek birşey gibi geldi.ikinci hikaye gayet güzel,vermek istediği mesajı doğrudan vermiş.araya küçük bir hikaye koyarak okumamızı eğlendirici hale getirmiş bence hem amacı hemde anlatıcılığı anlamında harika bir hikayeydi.3. ve son hikayeye gelirsek bence bu hikaye kendi içinde bazı çelişkiler oluşturuyor bir şeyi tavsiye etmekten çok onu size empoze etmeye çalışır bir yazar duruşu gördüm açıkçası bu beni birazcık kitaptan ve yazar uzaklaştırdı bana göre yazar bu hikayeyi yazarken bile aklında tam olarak yerleştiremediği şeyler var,bana kitap içindeki çelişkiler bunu hissettirdi.ama tüm bu olumsuzluklara rağmen anlatıcılık kısmı çok başarıldıydı.son olarak şunu da eklemek istiyorum kitapta çok fazla yerin altını çizdim ama altını çizdiğim cümleler hakkında derin bir düşünme yaptığımda çoğunun doğru olmadığı kanısına vardım(bana göre) size tavsiyem okuyup geçmeyin cümleler hakkında biraz düşünün hikayeden çok ne anlatmak istediğine odaklanın.