Maalesef beğenmedim. Belki Sait Faik in diline alışmam gerekiyordu. Bilemiyorum. Dili beni çok yordu. Çok fazla betimleme vardı. Konu geri planda kalmıştı. Durum hikayelerini, olay hikayelerine göre okumak tabiki biraz daha yorucu ama bu kitapta ayrı bir yoruldum.