Puan vermedi·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mayıs 2021 14:28 Bilim kurguyu ne kadar sevdiğimi tekrar hatırlattı bana bu kitap. Sonları genelde ilginç şekilde biten öykülerden oluşuyor. Sıkılmadan herkesin okuyabileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum. En sevdiğim öykü "Tanrıların doğuşu" idi.