Puan vermedi·312 syf.··
Beğendi
·
2021 8. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 27 Mayıs 2021 14:28
Bilim kurguyu ne kadar sevdiğimi tekrar hatırlattı bana bu kitap. Sonları genelde ilginç şekilde biten öykülerden oluşuyor. Sıkılmadan herkesin okuyabileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum. En sevdiğim öykü "Tanrıların doğuşu" idi.
Yeryüzü MüzesiKolektif · İthaki Yayınları · 2018139 okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.