Puan vermedi·468 syf.····Okunma: 27 Mayıs 2021 17:54 Yazarın okuduğum ilk kitabı. Romantik bir aşk hikayesi beklerken atlı kütüphanede buluşan bir grup kadının cehalete karşı verdikleri olağanüstü çabayı görmek oldukça şaşırttı. Özellikle kadınların okuması gerekir diye düşünüyorum. Çünkü roman bir aşk romanı gibi gözükse de bir kadının yaşamının zorluklarından , uğradığı psikolojik baskıdan ve tüm bunlara karşı verdiği mücadeleden bahsediyor. Aslında bir kadın isterse, yapılamaz denilen her şeyi yapabilir. Cehaleti yok etmek gibi. Atlı kütüphanecilerin gerçekten var oluşu da kitabın güzel süprizi sanırım.