Puan vermedi·224 syf.··
2021 9. kitabı
“Bu yankılar çığlıkların mı yoksa çığlıklarından geriye kalanlar mı?” ... Kitabın baş karakteri olan Bestegül,lise son sınıf öğrencisidir. Bir sabah dershaneye gitmek için metroya biner. Ama Bestegül ve diğer 13 öğrenci bu metro yolculuğunun bir felakete dönüşeceğinden habersizlerdir. ... Bestegül ve diğer 13 arkadaşı, metroda yolculuk yaparken metro çöküyor ve metroda mahsur kalıyorlar. Enkaz altında mücadele etmeleri gereken çok şey oluyor; açlık,susuzluk,özlem,ölüm...Ve maalesef çeşitli nedenler yüzünden ölenler oluyor. Tüm bu olanlar ve ölümler zihinlerinde ve kalplerinde derin izler bırakırken ellerinden gelen tek şey kurtarılmayı umut etmek oluyor. ... Yorumuma gelecek olursak; kitabı çok beğendim. Baş karakter olan Bestegül’sevdim, iyi bir kızdı. Son ana kadar umut etmeyi bırakmadı. Özellikle de iç sesini sevdim.Sevmediğim karakterler oldu; mesela Keskin ve Esra. Kitap akıcıydı,anlatımı güzeldi. Kitapta olan şeylerin gerçek hayatta olma ihtimali az ama bence böyle şeyler daha ilgi çekici oluyor. Bu kitapta en sevdiğim karakter Oğuz’du. Düşünceleri,davranışları çok güzeldi. Ama o son... Böyle olmamalıydı. O son sahnede çok üzüldüm ve ağladım. Bence her gencin okuması gereken bir kitap. ... “Şarkı Oğuz için bitti fakat ikimizde dans etmeyi bıraktık.”
Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz · Epsilon Yayınevi · 201915,3bin okunma
··
652 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bestegül’e sinir olmuştum sonunda, çocuğa uyuma diyor bir de masal anlatıyor..
violet
Gönderi Sahibi
:| evet, o sonda hem Oğuz için ağlıyordum hem de bestegül’e sinirleniyordum. Hiçbir şey yapmadı.
o son beni mahvetti..
violet
Gönderi Sahibi
;( beni de