Kitap hakkında ne düşüneceğimi bilemedim nereye gitcek bu diye diye iki saatte okudum kötü çocuk romanlarını sevmediğim için en başta hoşlanmadım ama sonu şaşırtıcıydı birazda gizemli ne olduğunu kesin olarak bilemediğim şekilde bitti ortalama bir kitaptı