·272 syf.····Okunma: 28 Mayıs 2021 16:39 Çocuk kitabı olarak okumaya başladığım bu güzel kitabı boğazım düğüm düğüm bitirdim diyebilirim. Kitabın gerçek bir hayat hikâyesinden yola çıkarak yazılmış olması, sevgi ve dostluğu en yalın şekliyle yansıtması çok etkileyiciydi. Yediden yetmişe herkesin bu kitaptan öğrenecek çok şeyi olduğunu düşünüyorum.