Puan vermedi·68 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2021 11:42 Beğenmedim. Tamamen kendi düşüncelerimi aktarıyorum.. Çok sıkıcıydı. (Spoiler olabilir) Kadının, adama olan hisleri aşk veya sevgi olamaz. Daha çok tapmak gibi geldi bana. Elbette bir insanı her şeyden çok seçebilirsiniz ama kendinizden çok asla. Zaten kitabın hikayesini "sözde" sevgi ve fedakarlık cümlelerini çıkararak yazarsak 5 sayfa bile etmez. Bu kadar kötü eleştiri için kusura bakmayın ama belki benim tarzım olmadığı içindir zoraki olarak okudum.