1/10
·500 syf.··
2017 28. kitabı
Hayatımda okuduğum en saçma kitap diyebilirim. Sırf yarım kalmasın diye bitirdiğim hayatıma hiçbir şey katmayan zamanını öldürmek isteyen insanlar okuyacağı türden kitap..
Sen Şimdi Gidecen ya Cehennemin Dibine GitErdal Demirkıran · Kashna Kitap Ağacı · 20172,154 okunma
·
10 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
En saçma kitap dediğine göre adamın dedikleri işine gelmemiş anlaşılan.