Puan vermedi·440 syf.····Okunma: 30 Mayıs 2021 02:32 Emanet Zaman ile ilgili fikrimi yazmazsam olmazdı..kurguyla gerçeğin iç içe geçtiği ,Ermeni’si,Rum’u,Fransız’ı ,Türkü ve bolca karakterin olduğu nefis ,buram buram tarih kokan bir romandı.Savaşlar,kıyımlar ,mübadele,Büyük İzmir Yangını derken romanın sonunda kalbime kocaman bir taş oturdu .. ilk yarıda verilerin ,benim okurkenfarkında
olmadığım ipuçları romanın sonuna öyle bir@karşıma çıktı ki.... defne Sumandan ıkımcı romanımdı ve sımdı tüm Defne Suman romanlarını okumak ve onum tüm paylaşımlarını,yazacaklarını delı gıbı takıp etmek ıstıyorum . biraz tarıh biraz ask biraz izmir biraz da acı okumak isteyen hiç beklemeden alacaklar listesine eklemeli.