8/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2021 14. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 30 Mayıs 2021 11:45
Okudum bitti Nermin Yıldırım Unutma Beni Apartmanı Nermin Yıldırım’ın okuduğum 4. Kitabı yine çok severek okudum . İlk yazdığı kitap olan Unutma Beni Apartman’ında bir anne- kız hikayesi anlatılıyor. Dinlediğim konuşmalarında da kendi annesiyle geç tanıştığını anlatıyor romanın çıkış noktası buradan geliyor. Süreyya’nın 43 yaşına geldiğinde annesinden gelen bir telefonla kendi geçmişini , yine Türkiye’nin yakın geçmişini ve kendi ilişkilerini masaya yatırıyor.Darbeler , darbenin ailelere yaşattıkları , depremler ve hayalet bir yazar olarak yer aldığı romanda kendi hayatını da irdeliyor Süreyya…. Ben yine çok severek okudum , tavsiyemdir.
Unutma Beni ApartmanıNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20176,2bin okunma
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.