·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2021 11:45 Okudum bitti
Nermin Yıldırım Unutma Beni Apartmanı
Nermin Yıldırım’ın okuduğum 4. Kitabı yine çok severek okudum . İlk yazdığı kitap olan Unutma Beni Apartman’ında bir anne- kız hikayesi anlatılıyor. Dinlediğim konuşmalarında da kendi annesiyle geç tanıştığını anlatıyor romanın çıkış noktası buradan geliyor.
Süreyya’nın 43 yaşına geldiğinde annesinden gelen bir telefonla kendi geçmişini , yine Türkiye’nin yakın geçmişini ve kendi ilişkilerini masaya yatırıyor.Darbeler , darbenin ailelere yaşattıkları , depremler ve hayalet bir yazar olarak yer aldığı romanda kendi hayatını da irdeliyor Süreyya….
Ben yine çok severek okudum , tavsiyemdir.