Puan vermedi·252 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2021 16:13 Hakan Günday'ın "AZ" dan sonra okuduğum ikinci kitabı.
Kitap akılda kalıcı olsa da aynı zamanda kafa karıştırıcı, şaşırtıcı, soru işaretleriyle dolu bir roman. Okurken kimi zaman rahat, kimi zaman mutsuz, kimi zaman da düşünceli hissettim. Sonlara doğru sıkıldığım bölümler oldu ama onları da azimle okudum.
Hakan Günday'ın Ziyan'daki zorunlu askerlik konusunu bütün eleştirilerine, görüşlerine ve anlattığı çözüm önerilerine bir kadın olarak katılıyorum. Kesinlikle yazdıkları yaşanmıştır.
Türk romancıları okumasını seviyorum, onlar duygularını, bizim dertlerimizi ve bize en yakın olan hayatları anlattıkları için seviyorum. Hakan Günday kafası farklı çalışan biri, bu kesin.