·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2021 19:40 Yeni tanıştığım bir yazar Sebastian Fitzek ve ilk kitabı olan Terapi ile yazarın kalemini tecrübe etmeye başladım.
Psikolojik gerilim türündeki romanı Terapi her sayfasında giderek artan merak uyandırıcı etkisiyle ilgiyle okumamı sağladı. Ancak itiraf etmeliyim ki birçok yazarın ilk eserinde olabildiği gibi bazı yazınsal boşlukları bu eserde de hissettim. Demem o ki yazarın ilk romanında bazı eksiklikler var ancak sonraki eserlerinde rüştünü ispatlayarak daha iyi romanlar yazacağının sinyalini veriyor.
Belki ileride yazardan bir kitap daha deneyimlerim kimbilir. Son sözüm; Terapi güzel vakit geçirmemi ve bazı boşluklar olmasına rağmen sonunu merak ederek sayfaları hızla çevirmemi sağladı. Tavsiye ederim psikolojik konuları sevenlere özellikle...
Kitapla kalın, kitapsız yaşamayın.