Ana'yı okumadım fakat bu kitap gerçekten sürüklüyor. Acı hâkim. Eskilerin sefaletinden olsa gerek. Kitap; onca cahilin arasında yeşeren bir bilge çocuğun hikayesini anlatıyor. Okumaya olan aşkı için dayak yiyen, daha bebeklikten çalışmak için dünyaya gelmiş bahtsız gibi görünen ama aklının özgünlüğü dolayısıyla çok şanslı bir çocuk. Bu kitap insana, her şeye rağmen kendini yetiştirmenin olanağını gösteriyor. Herkese rağmen güzel düşünebilmenin farkındalığını kazandırıyor. Okumak isterseniz okumanızı tavsiye edebileceğim bir kitap. Zaten istemeyene okutabiliyor musun ki!?