·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ocak 2017 00:00 Bir solukta okuyup bitirdiğim , her satırından çok etkilendiğim ve herkesin okumasını kesinlikle tavsiye ettiğim bir roman oldu.
Öncelikle Çalıkuşu'ndan-asıl ismiyle Feride'den- çok büyük hayat dersleri aldım ve inanılmaz derecede etkilendim . Okuduğunuz her sayfada Çalıkuşu'na hayran kalacak , onu takdir edeceksiniz.Kimi sayfalarda Çalıkuşu'nun güzel kahkahalarını kulaklarınıza kadar hissedecek ve yine kimi sayfalarda Çalıkuşu'yla beraber sizde ağlayacaksınız. Anlayacağınız Reşat Nuri Güntekin bu kitabıyla sizleri yine farklı hayat hikayelerine sürükleyecek ve hayata olan bakış açınızı değitirecek. Keyifle okumanızı diliyorum. :))